2011. július 3., vasárnap

Gyermekkorom kedvenc ételei játék



Szilabitól érkezett a meghívás erre a nosztalgiázós játékra, köszönöm szépen Neki!

Pár szó a játékról:

Gyűjtsük össze gyermekkorunk kedvenc ételeit, sütijeit blogunkon!
Bizonyára mindenkinek vannak kedvencei, melyekhez akár kedves történetek is fűződnek. Emellett persze akadnak olyan ételek is, amiket valamiért nagyon nem kedveltünk. A számot tekintve nincs szabály, mindenki annyi ételt sorol fel, amennyihez kedve van! Így jobban megismerhetjük egymás ízlésvilágát és egy kicsit nosztalgiázhatunk is!:)
Egy bloggernek 5 másikat kell meghívnia a játékra!
Jó olvasgatást és kellemes időtöltést kívánok a játékhoz!

Gyermekkorom kedvelt ételei voltak:
- székelykáposzta
- sütőben sült tükörtojás, tejföllel megpötyögtetve
- tejbegríz
- madártej
- kockasajtos csirkecomb
- sütőzacskóban sült csirke
- sajttal-brokkolival töltött pulykamell
- rántásos kenyér (dédi mikor rántást készített a levesre, mindig kent nekünk belőle még a paprika előtt egy darab kenyérre. Elég bizarrul hangzik, de nekünk nagyon finom volt és imádtuk.)

Szerintem be is fejezem a felsorolást, mert lehet, hogy még egy órán keresztül tudnám folytatni. Nem voltam válogatós, úgyhogy inkább azokat szedem össze amit semmiképpen meg nem ettem volna.

- paradicsomos káposzta (a mai napig fúúúj)
- töltött paprika (ezt ma már megeszem, de csakis fűszeresen, nem édesen)
- paradicsom leves (még most sem)
- salátafőzelék (még most sem)
- tökfőzelék (most már imádom)
- krumplifőzelék (most már ezt is szeretem, de csak úgy, ahogyan a férjem csinálja)
- töltelék (régen mindig kiturkáltam a húsból, ma már nagyon szeretem)


Hát nagyjából ennyi. Érdekes mennyi emlék eszembe jutott ezekkel az ételekkel kapcsolatban.:) Jó volt egy kicsit visszaemlékezni.

Akiket pedig én szeretnék meghívni, hogy csatlakozzanak egy kis nosztalgiázásra, ha van kedvük:

- BalhÉtterem
- Mézes finomságok
- Borzkuckó
- Citromhab
- Krisztina konyhája

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...