2011. március 22., kedd

Köszönöm, köszönöm, köszönöm, köszönöm:)))))

Mindig elcsodálkozok mikor olyan megjegyzést találok, hogy látogassak át valakihez:) Valahogy még mindig olyan hihetetlen, hogy itt vagyok közöttetek, és nagyon jó érzés, hogy részese lehetek egy ilyen remek csapatnak!:)

Ennél hihetetlenebb már csak az, mikor valaki nálam látott receptet készít el. Furi érzés és nagyon nagyon jó!!!
Nagyon szépen köszönöm a díjakat, óriási öröm és megtiszteltetés nekem, hogy másnak is tetszik amit csinálok:)

Akiktől kaptam:

Angi Angéla

Titi 

Gesztenye

Viki                       

Epercsók

A szabályok szerint tíz bloggernek kellene továbbadni, de ahogy láttam, szerintem nem is tudnék olyan blogot mondani, ahova ne jutott volna már el a napokban.
Ezért remélem nem haragszotok meg érte, de én ezt most nem küldöm tovább. Viszont nagyon nagy szeretettel ajánlom mindenkinek aki nálam jár! Köszönöm, hogy jöttök és vagytok nekem!:)   



                           

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...