2018. október 22., hétfő

Van egy hely...ami màr nem is a hely, hanem az Ember..




Volt két bejegyzés, amit el kell hogy olvass, hogy megértsd miről is szól ez itt most...kérlek tedd meg mielőtt tovàbb olvasol...


Van egy hely....

"Van egy hely" margójára...

Eltelt öt év az első bejegyzés óta...az ismeretség óta pedig hat.
Sok minden van mögöttünk, rettegés az elveszítéstől, csodák és hatalmas erők, amiktől minden újra indult. Tavasszal írtam egy bejegyzést, az elmúlt fél év érzéseivel...kétségeivel, kétségbe eséseivel és örömeivel....túl személyes lett...nem is az én szemszögemből inkább az Emberéből akiről szólnak ezek a bejegyzések.



....Töröltem...eltelt újabb fél év...a gyerekek akik anno még picik voltak ma màr a sajàt szemszögükből örökítik meg mit is làtnak abban a helyben...és ma màr mindannyian tudjuk, nem is a helytől fontos ami ott van
...hanem az Embertől...

Dràga Éva, akkor most itt szeretném újra idézni az előző bejegyzéshez írt hozzàszólàsodat: "Szép történet, örülök, hogy most végigolvashattam az egészet. Azt kívànom, hogy Józsi még sok kellemes és szép perceteket szerezhessen nektek!"

Nagyon sok erőt adott Nekem ez a hozzászólás az elmúlt egy évben....és most is....nem a mi kellemes perceinkért, hanem az Övéiért....és hogy van....hogy legyen.....

Mikor megismertük még ekkorák voltak....



Idén pedig már megörökítik amit fontosnak éreznek....





















4 megjegyzés:

  1. Örülök hogy minden rendben és mindezt megoszthattad velünk is!

    VálaszTörlés
  2. Én köszönöm! Szàmomra annyira fontos,hogy fizikai boldogsàggal töltel, ha valaki màs is "érzi"...:)

    VálaszTörlés
  3. Régen jelentkeztél, hogy vagytok?

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...