2011. november 11., péntek

Karácsonyi meglepi


Nemrégiben Éva játékot hirdetett, amelyben a jelentkezők karácsonyi ajándékkal lepik meg egymást. Az én ajándékomat Szabina készítette.
Mondhatom teljesen elvarázsolt vele.

Kaptam tőle saját készítésű képeslapot, gyönyörű, üvegfestékkel díszített tároló üvegcsét. És egy törpereszelőt. A reszelő eredeti funkcióját tekintve hűtőmágnes, de én felköltöztettem a polcomra és szerecsendió reszelőnek fogom használni. Már nagyon régóta szerettem volna ilyen mini reszelőt, amivel szerecsendiót lehet reszelni. Jó tudom azt lehet naggyal is, de ez mégis így olyan édes:)))

Szabina nagyon szépen köszönöm a kedvességedet!!!:))

3 megjegyzés:

  1. Örülök hogy a kis angyalka már hozzád is eljutott!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon örülök, hogy örömet okoztam az ajándékommal! Használd őket egészséggel! :)

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...