2012. december 16., vasárnap

Adventi falu a lányoknak








Már tavaly említettem, hogy szeretnék valami olyan adventi naptárat a lányoknak, amibe mind a hármuk meglepije elfér. Az adventi zsákocskák varrogatása totál reménytelen volt, tudtam hogy nem lesz időm keresztszemes mintákkal feldíszíteni őket, márpedig én olyat szeretnék.

Kb. december 1-je előtt egy héttel akadtam rá a neten ezekre a sablonokra, mondanom sem kell teljesen megbabonáztak. Rögtön tudtam, hogy nekünk ilyen lesz. A sablonok innen vannak. Örök hálám érte.

Műszaki rajzlapra nyomtatódtak, majd jött a veszett nyirkálás és ragasztás. Kb. hét-nyolc éve őrizgetek itthon 3 csomag műhavat, egyszer úgy is jó lesz valamire alapon (ugye hogy tudtam:).
A konyhai ablakpárkány szélére felerősítettem egy kartoncsíkot, beleszórtam a műhavat, majd a házikókba beletettem a meglepiket. Az igazi falu hangulathoz már csak egy templom hiányzott.Beültettem hát középre az egyik mécsestartómat.

A siker óriási volt, és én is elégedetten gyönyörködöm benne minden alkalommal mikor elmegyek mellette.

A műhavat azért jövőre pótolni kell majd, igazi hóviharok kerekednek mikor egyik egyik lánygyermek megfeledkezve magáról erőteljeset fújtat bontogatás közben:)



4 megjegyzés:

  1. Hú, ez csodaszép:) El is hiszem, hogy nagy sikere volt:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon aranyos falucska! Remek ötlet, jövőre talán hasznosítom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem nincs olyan gyerek, aki ne lenne oda érte:)

      Törlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...