2011. április 4., hétfő

Mozdony torta




Ma van tíz éve, hogy az unokatestvérem élettársa mozdonyvezető lett. Erre az évfordulóra szerette volna őt meglepni, a vizsgamozdonya torta verziójával. Nem volt kicsi kihívás. Soha nem csináltam még fondant bevonatos tortát és vagyok annyira hibbant, hogy rögtön mozdonyban kezdjem:)

Bőven lett volna rajta még finomítani való, de azért első próbálkozásra nagyjából elégedett voltam vele. Maradjunk annyiban, hogy van még mit tanulni a technikán.
Nem tudtam olyan kék ételfestéket venni, ami annyira sötét lett volna, mint az igazi mozdony és a feketém sem fekete, hanem inkább szürke (nem akartam annyira sok ételfestéket beletenni:)

Lényeg, hogy a megajándékozott teljesen meg volt vele elégedve és ez volt a cél:)

Az egész tortát Kiskuktától raktam össze, nagyon köszönöm Neki a recepteket, hatalmas segítség volt.
A torta alapja kakaós tortalap volt, a fondant receptjét itt találjátok, a krémet pedig itt.

6 megjegyzés:

  1. Kedves Mézeskalács!
    Akkor ha benne vagy, négyőtök között lemenne a döntő a héten az OVCS-ban! Üzenj, ha megvan az ajánlatod! Már nagyon várom! :))))

    VálaszTörlés
  2. Elsőnek gyönyörű! Már vártam:) amúgy tényleg jó nehéz tortát választottál elsőre, magas tortát nehezebb borítani, és a szögletest is, ez meg mindkettő, ennek ellenére nagyon jól megoldottad!!!

    VálaszTörlés
  3. Bianka!
    Köszönöm!:)))

    Kiskukta!
    Nagyon szépen köszönöm!:))) A recepteket pedig még annál is jobban:))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon kreatív, jó kis ajándék.Bevállalós vagy, sok sikert a továbbiakra is.

    VálaszTörlés
  5. Ez nagyon klassz lett! Ügyes vagy!

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...